lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Middagsmys

Lämna en kommentar

Igår var vi hemma hos bästa Mette och Christopher. Varje gång vi har varit där så konstaterar vi att det är så fantastiskt mysigt och så härligt att ses. Tyvärr blir det allt för sällan….
Jag har känt Mette i hela mitt liv och det är verkligen fantastiskt med gamla vänner som man fortfarande känner att man har så mycket gemensamt med. Så ärlig och öppen relation.
Däremot kan jag verkligen känna med människor som man träffar, en del bekanta men även i sin närmare vänkrets att det är mycket fokus på dem själva, inte mycket till frågor eller större intresse av att höra efter hur man själv mår. Alla är så sjukt upptagna av deras eget liv att det inte finns så mycket intresse, eller engagemang att intressera sig för andra. Jag slås av detta fenomen väldigt väldigt ofta, lite sorgligt men de människorna får mindre plats i mitt liv också.

Lite pics från M och C’s fantastiskt fina, charmiga hem.

20121230-091350.jpg

20121230-091358.jpg

20121230-091406.jpg

20121230-091413.jpg

20121230-091422.jpg

20121230-091431.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

