lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Blandad dag

Lämna en kommentar

Idag kom gulliga Isabel vid 9 för att städa och vi var väl inte super pigga med tanke på att våra sista middagsgäster gick vid 2 och jag var väl i säng vid 3…inte jätte pigg alltså.

Det är sjukt jobbigt att vara hemma när hon städar så vi åkte till Nacka Forum för att slå ihjäl ett par timmar. Jag hittade en fin jacka till Melcher på Zara

20121228-222314.jpg

20121228-222321.jpg

Kors i taket – jag köpte inget utan nöjde mig med att prova några tröjor som jag sedan motstod (lite imponerad själv).
Matti köpte ett par fina kängor från Boomerang

Därefter så åkte vi och kollade bilar, M ska köpa ny och jag tror att vi kommit fram till vad hela familjen gillar så vi får väl se, tror att det kan bli ett köp inom närmsta tiden!

Dagen avslutades med att vi alla gick på AIK-Timrå på Hovet. Jag kan väl inte påstå att jag är super intresserad med det var kul att göra något med toute la famille! Barnen skrek och tjoade, vilket engagemang!

Imorgon ska vi på middag till bästa Mette & Christoffer!!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

