lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ralph håller än

Lämna en kommentar

Jag blir arg på mig själv att jag inte köpte fler Ralph Lauren kläder till barnen när vi var i NY. Sjukt billigt!
Jag köpte dock galet mycket strumpor till hela familjen men kunde köpt många fler…med tanke på hur barnen sliter på sina strumpor.
Hittade även jätte fina Ralph Lauren sneakers till Wille och ångrar att jag inte köpte fler par, de kostade typ 200 kr.

20121227-164227.jpg

20121227-164233.jpg

20121227-164239.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

