lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hysterisk rea

Lämna en kommentar

Idag var jag redan inne i stan kl 9.15 för att ta en sväng på Åhléns innan det var dags att gå till Zara som var mitt första stopp.

Redan i entrén såg jag att det var heeeelt galet, speciellt på parfym avdelningen. Folk köpte högar med parfym förpackningar och det var hysterisk huggsexa vem som hann ta mest saker. Ingen hänsyn överhuvudtaget…. Vad händer med människan när det blir sådana här situationer? Primitiva sidor förstärks och det gäller att överleva och få så mycket som möjligt själv…den egoistiska sidan blir extremt poängterad. Vände i princip på en gång efter jag mer eller mindre blivit nermejad av män, kvinnor, barnvagnar etc…

Till Zara där det inte var mycket bättre men hittade fyra byxor, lite linnen, skor.
Snabb stopp på Mango där det blev två skjortor. Jag hann med både Cos och Massimo Dutti innan det var dags att bege sig hem.
Nöjd med dagens inköp men trött i fötterna. Nu har jag hoppat i min nya mysdress, och väntar in M som tagit de stora killarna på bio.

Imorgon är det ett par timmars jobb och sedan middag på kvällen. Trevligt!!!

20121226-154750.jpg

20121226-154802.jpg

Sergels Torg i julskrud

20121226-154857.jpg

20121226-154905.jpg

Ett tomt Stockholm kl 9 på Annandagen

20121226-155010.jpg

20121226-155021.jpg

20121226-155028.jpg

Fika paus hanns också med tillsammans med bästa Melcher i Bromma Blocks

20121226-155227.jpg

Dagens skörd 😊

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

