lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Rosa stenar igen…

Lämna en kommentar

Intensiv dag på jobbet och det blir väl att jobba in i kaklet. Galet att allt jämt ska vara klart innan jul och att det blir som på målsnöret att man hinner…
På torsdag ska jag jobba hemifrån vilket ska bli skönt.

I år blir det en lite annorlunda jul där vi kommer att vara hemma själva på julafton eftersom mamma och pappa åker imorgon till Paris.
Lite tomt måste jag säga och det känns som jag inte har någon som helst julkänsla. Är inte ens särskilt sugen på att skaffa en julgran. Kanske ska köpa en pytteliten för barnens skull…

Varje år har jag önskat mig pengar för att kunna åka in SJÄLV till stan på juldagen och fynda på rean. Har gjort detta de senaste åren och det blir väl samma visa i år. Några rosa diamanter eller safirer lär det inte bli efter en väldigt väldigt generös 40 års present.

20121218-224532.jpg

20121218-224540.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

