lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

New York New York

Lämna en kommentar

Ja herregud de senaste dagarna har varit bland de galnaste i mitt nu 40 åriga liv…
Som ni vet så överraskade Matti mig med en fem dagars resa till Köpenhamn så i onsdags var vi på väg ut till Arlanda, en bilfärd i snöstorm och kaos och med information om att massa plan var inställda och stressade över att överhuvudtaget inte komma iväg, så på parkeringen ger Matti mig flygbiljetterna där han ber mig kolla när flyget går. Jag läser om och om igen och fattar inte det jag läser…New York!!!
Såå galet och jag blir så chockad. Jag ser att bästa svägerska och svåger står med på biljetten och de skulle också med!!!
Trott eller ej så är vår flight den sista att lyfta, sådan sjuk tur.
Vår flygresa var som en lång barrunda, det var väl första gången jag var salongs berusad på ett flygplan…
Väl framme så bar vi iväg till hotellet där vi bara skulle byta om och gå iväg till det förbokade bordet vi hade på La Esquina.
Ett populärt och grymt härligt ställe som serverar fantastisk mexikansk mat.
När vi kommit dit så hoppar helt plötsligt Christel och Magnus fram. Redan omtöcknad av allt tror jag att jag ska svimma! Heeelt sjukt!!! Matti visste inte heller något utan det var en överraskning som C&C hade fnulat ihop.
Kunde det blivit bättre?!?!

20121210-215421.jpg

Efter att vi ätit så åkte vi till Empire State Building och åkte upp 102 våningar…gulp! Läskigt!!

20121210-215622.jpg

20121210-215641.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

