lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lugnet har lagt sig

Lämna en kommentar

Bästa stunden på dagen! Och bästa dagen på veckan! Ilade hem från stan med typ 100 tunga kassar och armar som kändes som de släpade i marken. Hem och laga middag till tre hungriga kids, städade av köket och sedan föll jag fullständigt ihop i soffan med min latte. Köpte en ny smak, macademian, som är bara inne över jul och den var såå god. Den påminner så mycket om ett kaffe jag drack när jag bodde i USA och som jag inte lyckats hitta sedan dess så det var verkligen en fullträff. Får köpa på mig många kapslar innan de försvinner.
Så finalen på denna torsdag blir macademian latte och en Residence!!!

20121129-173821.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

