lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lite mer jul…

Lämna en kommentar

Hittade denna fina ljusstake på Trendenser och ska nog försöka mig på något liknande. Trots att jag har NOLL julkänsla eller motivation till att pynta så vet jag att det ska göras, om inte annat för barnens skull.

Idag föll de första flingorna men de smälte så fort de nuddade marken så det är inte något som ligger kvar…
Ikväll ska jag till M’s jobb och byta däck på bilen, kan vara på sin plats nu tycker jag, smäller väl till med snö vilken dag som helst.

Idag var det en bra och kul dag på jobbet, kändes som jag hade massa energi trots att man är konstant trött. Det har varit mycket att göra och då går ju dagarna i ett rasande tempo!

Snart Alvik och dags att hoppa av tbanan!

20121128-172343.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

