lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Julnytt

Lämna en kommentar

Jag köper nog en ny adventsljusstake varje år då jag tröttnar väldigt snabbt på de som jag haft året innan. Var på Åhléns i förra veckan och såg denna lilla ihop pyntade lilla skapelse som var rätt fin. Framförallt gillade jag att det var blockljus så man kan låta de brinna en stund utan att man måste blåsa ut de illa kvickt.
Ska upp på vinden imorgon och inventera vad som behövs fräschas upp med nytt!

20121126-193631.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

