lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Herreguuud vilken helg!

Lämna en kommentar

Oj oj oj vilken fest det var igår!!! Sånt drag, tror bestämt att 40 års festerna är de vildaste festerna…killarnas skjortor åkte av, dans på bardisken, massa drinkar och Champagne, kunde inte bli bättre så jag är verkligen sjukt sliten idag. Barnen sov hemma hos C&M på Lidingö och vi kom dit vid 03.30 imorse och idag har vi slappat hela dagen. Inte många knop idag alltså. Lite söndags ångest måste jag säga men skönt nog är det kort vecka.
Såg på nyheterna att vintern är på väg, jag är INTE glad för detta, hatar kyla och snö.

Tog fram tre bilder från i somras som var mina highlights från Sommar 2012.
Längtar tillbaaaaaaaaka!!!

20121125-192518.jpg

Underbara Gotland

20121125-192620.jpg

Loiredalen

20121125-192828.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

