lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Underbara Estelle & Thild Facial Oil

Lämna en kommentar

Jag måste bara göra ett till inlägg om den mest fantastiska ansiktsoljan. Jag vet inte vad mitt stackars torra ansikte skulle gjort utan den…jag har väldigt torr hud, oavsett sommar eller vinter och jag tycker ofta att krämer som man köpt under åren inte tillfört tillräckligt med fett utan bara fukt. Mitt ansikte är som en svamp som bara drar till dig all näring den behöver och det har nog blivit värre med åren. Jag måste slå ett slag för Estelle & Thilds underbara Facial Oil som är som en vitamin bomb för huden. Rekommenderar den starkt. Finns att köpa på diverse affärer bl.a. Eleven.se

20121123-080924.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

