lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Diamonds are forever

Lämna en kommentar

Diamanter är kvinnans bästa vän?!?! Jag är som ni vet en sucker för vackra smycken, gärna med mycket gnister och när jag var senast i Paris gick vi förbi en juvelerare och i skyltfönstret såg jag nog den vackraste ring jag någonsin sett. Den var i gult guld, bred och maffig och i mitten satt en enorm rosa diamant. Den var så sjuuuukt vacker och jag vågade inte gå in och prova med risk att sätta familjen i personlig konkurs. Hur som helst så älskare jag rosa och dessutom som en diamant….LOVE!!!

20121121-195152.jpg

Den här var fin också men inte i närheten av den jag såg.

20121121-195246.jpg

Vackert armband med olika färger på stenarna. Båda från Amazon

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

