lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Bobbi Brown

Lämna en kommentar

Idag är det fokus på ögon!! Jag åkte in till stan redan vid 9 imorse för att jag hade bokat tid hos Janina på Zinq
Uppdraget var att få längre, mörkare och tätare ögonfransar. Sagt och gjort så fick bestämma längd och vilken böj jag ville ha. Valde 11 mm långa och med extra böj. Det går till så att man limmar en ögonfrans i taget vilket är väldigt tidskrävande (90 min) men resultatet blev bra tycker jag. Man ser ju klart och tydligt att det är fake men spela roll, kul att testa men vet inte om man kommer palla gå och fylla på en gång i månaden…
Lägger upp en bild lite senare.

Makeup artisten Bobbi Brown har skapat en egen smink serie och de har äntligen kommit till Sverige och de sälja bl.a. på de stora varuhusen i Stockholm.
Hittade denna fina palett med ögonskuggor som går under namnet Caviar & Oyster. Pris ca 550kr.

20121117-151410.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

