lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Livet går för fort…

1 kommentar

Efter inspekterat Ninas kliniskt städade garderober så tog jag genast tag i lilla garderoben där det varit omöjligt att komma in eller hitta saker. En gång fint iordning gjord och med brist på förvaring så har det blivit en plats där man slänger in saker som är udda eller inte vet var man ska lägga, ja ni förstår…
Förstår inte hur mycket prylar det var, har slängt två stora kassar med SKIT! Vilken känsla! Jag som tycker jag är bra på att slänga och sortera men uppenbarligen inte!
Hittade många kort sedan barnen var små och det knyter sig i magen när man i ser hur fort livet passerar. Det gäller att njuta här och nu, lättare sagt än gjort men man måste försöka reflektera över nuet mer än vad man gör…
Hittade en foto från vårt bröllop och tittar på alla, så unga och så mycket som har hänt sedan dess, 11 år…många skilda, många vi inte umgås med längre, Mattis älskade mamma som inte finns bland oss längre, ja, det var en tankeväckare att låta mig stanna upp en sekund mitt i energin att städa…

Önskar er en fantastisk fredag!

20121109-110220.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

One thought on “Livet går för fort…

  1. Japp, gäller att njuta varje sekund! Kram till dig

Kommentera

