lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Dagens…

Lämna en kommentar

Åh vilken härlig dag det har varit idag! Haft kul hela dagen! Inne på kontoret ett par timmar, sedan lunch med underbara tjejer från MTG på Ljunggrens där vi babblade oavbrutet i två timmar, hem till Bromma där jag besökte bästa Miss Orres Butik där jag, som vanligt, hittade massa fint. Det blev ljusstakar, servetter, ljus, koppar, nagellack, Paris plansch etc.
Efter lite shopping så åkte hela familjen hem till härliga Nina, Henry och Eliot. Som vanligt väldigt god mat och så generöst. Rosa skumpa på en torsdag, i like! Jag gick på husesyn och det är fantastiskt att se hur en inredningsstylist möblerar, byter ut och gör om! Varje gång jag är där är det ett nytt eller gärna flera projekt på gång.
Fick chansen att få utforska familjens walk in closet och det måste väl vara allas dröm att få rada upp sina kläder i fina högar och gärna hänga kläderna efter färg och sätta sina dust bags i en fin rad…
Kollade också in i deras garderober och det var slaviskt städat, snacka om ångest så imorgon ska jag ta tag i vår lilla garderob i hallen.

När jag var i Paris hittade jag på Monoprix Savon de Marseille tvålar för endast €3 – snacka om kap. Köpte på mig tre flaskor!!

20121108-235024.jpg

Och idag köpte jag en härlig nagellacks färg från märket Ciatre som finns bl.a. på eleven.se

20121108-235202.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

