lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Många olika stilar

2 kommentarer

Jag har sagt det förr och jag säger det igen! När det kommer till inredning så är det helt enkelt omöjligt för mig att bestämma en genomgående stil då jag älskar så många olika stilar. Jag vet oftast (!) vad som är snyggt och vad som skulle vara fint hemma men tycker det ibland att det är svårt att få till det i verkligheten. I huvudet är allt på plats men sen blir det svårare när det ska utföras.
Ett som är säkert är att jag älskar Slettvoll

Snart är det dags att ta ett bad och hoppa ner i sängen (klockan är inte ens 18!!), många härliga tidningar ligger och väntar! Är dessutom lite illamående så det blir en tidig kväll!!!

20121106-174719.jpg

20121106-174726.jpg

20121106-174732.jpg

20121106-174739.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Många olika stilar

  1. Hej gumman, tankte kommentera gallande soffor o lagger in mitt favorite stalle med en link nedan. Alldeles hutlost dyrt forstas. Kram Cx 🙂

    http://www.ligne-roset.co.uk/

Kommentera

