lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

En liten drink kanske…

Lämna en kommentar

Jag och M är sjukt dåliga på att dricka alkohol, vare sig det rör sig om vin, sprit eller öl. Senare tid har jag dock föredragit öl och drinkar då det blev lite för mycket vin vid ett speciellt tillfälle i somras…har liksom inte kunnat återhämtat mig från den mardröms upplevelsen.
Däremot skulle jag vilja ha en drinkbricka ( som jag visat tidigare) eller ett barbord i matsalen. Såg ett fint från Hay
Inspirationsbilderna kommer från Gingerhousebread

20121106-155944.jpg

20121106-155951.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

