lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ännu en händelserik dag

Lämna en kommentar

Idag vaknade vi vid 8 och var utvilade, så skönt att sova ut utan att någon väcker en. Varken jag eller Theodore är några sju sovare utan vi kan lätt hoppa upp vid den tiden och ändå känna att vi sovit ut. Jag hade lovat att åka upp i Eiffeltornet men tyvärr regnade det och var väl inte mer än ett par grader varmt plus att det var riktig blåst. Men inte bangade vi för det utan åkte med metron till Troccadero och gick sista biten. Chocken kom när vi såg att kön var oändligt lång men det var bara att ställa sig och se glad ut. Två timmar i regn rusk stod vi där och väl framme vid kassorna så meddelade de att hissen inte gick hela vägen upp pga blåsten….det blev fem minuters fotografering innan det var dags att möta upp mamma för lunch på Carette på Trocadero. Sååå välbehövligt efter en iskall förmiddag. Som grädden på moset föll jag handlöst på gatan och slog hål på mina nya jeans och gjorde illa mig på knät. Vill börja gråta men höll mig!

20121102-214616.jpg

20121102-214629.jpg

20121102-214640.jpg

20121102-214647.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

