lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Olika bra schampo i olika prisklasser

Lämna en kommentar

Det här med bra schampo är ju inte det lättaste – det är väldigt personligt vad man gillar och framför allt vad man har för typ av hår. Jag som har tjockt, torrt, färgat, frissigt, matt och Gud vet allt har svårt att veta vilken typ av schampo jag ska ha eftersom jag har så mycket ”problem”. Under årens lopp har jag provat mig fram och har hittat tre bra schampon i olika prisklasser.
Den billigaste är röda L’oreal Elvital Color vive som finns överallt.

20121024-195655.jpg

Sedan gillar jag Sachajuan schampo och inpackningar jätte mycket. Klippte mig under många år hos Sacha och han var verkligen grym.

20121024-195906.jpg
Och sist men inte minst så har vi Goldwell som är ett riktigt bra frisör schampo, där gillar jag deras serie för färgat hår.

20121024-200111.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

