lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Marrakech kakel

2 kommentarer

Har sett mycket Marrakech kakel på sista tiden och kan inte bestämma mig riktigt om det är fint eller inte men så såg jag detta på min favvo blogg House of Philia och måste säga att just detta var verkligt fint. På vår lilla toalett kanske?!?! Nu vågar jag inte knysta mer renoveringsprojekt med risk att MR M kommer få frispel men man kan ju alltid drömma!!

20121024-153057.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Marrakech kakel

  1. Det är jättefint,och i så ljust grå är det ju också väldigt neutralt. Go for it!
    KRAM

Kommentera

