lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Matta TineK

2 kommentarer

En väldigt diskret matta från TineK som jag gillar! Allt på bilden, sååå fint! Den rosa ryan i källaren har nog gjort sitt snart…man kan alltid sälja på Blocket och finansiera nya köp. Är en riktig Blocket lover!!
Nu är det dags att sova, börjar bli riktigt trött! Ses imorgon!!

20121023-210549.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Matta TineK

  1. När jag läser detta inser jag hur mycket jag saknar Blocket!!! och Tradera!!! Måste genast ta reda på franska motsvarigheterna…
    Fin blogg 🙂
    KRAM på dig

    • Ja, Tradera och Blocket är favvisar! Har sålt så mycket under årens lopp och man kan hitta mycket bra också! Så kul att läsa om dina upptåg varje dag, skön paus mitt i allt tråkigt jobb!

      Kram!

Kommentera

