lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Morgon from hell

Lämna en kommentar

Idag har det varit en vidrig morgon…Melcher vaknar på sjukt dåligt humör, precis så jobbig som en treåring kan vara, Wille är arg och sur så man knappt vågar tilltala honom för risk att han ska få totalt frispel. Theodore var väl den som var lugnast av alla tre till de att han gör en hoppspark i Willes rygg och helvetet bryter ut i total kaos. Mitt i allt det här så kommer glasmästaren som vill att jag ska visa honom hur duschen ska se ut och vara tänkt. Han måste tro att vi var familjen Adams….
Dessutom stress in till ett möte som börjar 8.15…hmm, mitt i all kaos vill jag lägga mig i vår härliga säng och luta huvudet mot en mjuk sänggavel, typ den här från IKEA! Min kompis Frida som har Babbelibub tipsade om fina klädda sänggavlar!

20121017-080819.jpg

www.ikea.se

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

