lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Finns det perfekta läppglanset?!?

1 kommentar

Jag vet inte hur många olika nyanser av rosa läppglans jag har, alla är snarlika men skiljer i doft, konsistens etc, den eviga jakten på det perfekta glosset slutar aldrig och tittar man ner i min sminklåda så har jag säkert, utan överdrift, 50 olika läppstift och läppglans i näst intill samma färg, sjukt jag vet….Jag är besatt av att finna the one and only. OCH, hör och häpna kan jag ha kommit väldigt nära, men jakten kommer trots det aldrig att sluta!!
Det som ligger på min första plats är ett läppglans från MAC i färgen Pink Lemonade som har grymma pigment att man inte behöver applicera särskilt mycket för att det verkligen ska få effekt! www.maccosmetics.com

20121004-201256.jpg

20121004-201313.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

One thought on “Finns det perfekta läppglanset?!?

  1. Gillar också MAC, men mitt favoritläppglans är alla från Victoria’s secret. Tycker de är allra bäst! Så bra kvalle för några futtiga dollars.
    Glad fredag!

Kommentera

