lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Matsalslampa

Lämna en kommentar

Det finns ju så mycket fint att man blir helt knäpp. Jag inser att det kommer vara svårt att hålla sig till en stil genomgående då jag appeleras av olika stilar. Modernt, klassiskt, Svensk Tenn, asiatiskt, sekelskifte, long island och till viss mån 50 tal…Puh.Det är väl lika bra att inse att det kommer bli en mish mash av olika tidsperioder men det kanske å andra sidan gör det mer spännande. Jag har ju en förmåga att tröttna men jag tror att ju mer tidslöst det är ju mindre är risken för detta, det kan ju bli rätt dyr historia. Jag har hittat två fina lampor, som är helt olika i stil, men som jag verkligen gillar. Dels är det tinek´s lampa i tyg och sedan är det lampa Oct i vit björk. Tror att den sist nämna kommer bli bättre över det gamla bordet som jag är så förtjust i, kan bli fint med brytningen modernt och gammal stil. Eftersom de kommer bygga bordet efter mina mått (3 meter långt…) så kommer det nog blir två lampor över bordet.

20121001-130416.jpg

20121001-130428.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

