lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Tavla

2 kommentarer

Den här tavlan gjorde jag till min kompis Malin när hon fyllde 40 härom helgen. Jag tror hon uppskattade den! En färgglad detalj i köket!

20120928-213639.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Tavla

  1. Så fin tavla du gjort!!!
    Jag vill göra en liknande själv, men med annan text. Men problemet är att jag har fruktansvärt ful handstil.
    Har du använt dig av ngn mall för att få det så fint och prydligt?:)

Kommentera

