lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Fredag!

Lämna en kommentar

Jaha då hade jag visst en blogg – kul och väldigt otippat!

Min kära kompis Frida hade precis startat en blogg (www.babbelibub.wordpress.com) där hon skriver om sina byggprojekt med det nya huset så jag tänkte att detta är ju perfekt för mig! Lite för att dokumentera våra ständiga förändringar hemma men också kul att delge tips och ideer. Jag har verkligen ett stort intresse för inredning och tycker att det är väldigt kul att förändra och göra om.

Vi har bott i vårt hus i 10 år och vi älskar verkligen vårt hus. Vi önskar att det vore lite större men nu efter många turer har vi bestämt oss för att bygga ut. Ritningarna ligger hos stadbyggnadskontoret men hoppas att de blir godkända snart. Det har varit litet turer fram och tillbaka…

Lägger upp ritningarna vart det lider.

Pågående projekt är badrummet som behövde en liten uppfräschning!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

